נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם העונשים הקבועים בחוק בגין עבירות סמים?

ייצוג בעבירות סמים

עבירות סמים נלקחות בחומרה רבה בחוק הישראלי, ובמדינה יש חוקים ועונשים נוקשים להרתעת סחר והחזקת סמים. העונשים על עבירות סמים בישראל משתנים בהתאם לחומרת העבירה, סוג הסם המעורב וכמות הסם. במאמר זה נדון בעונשים על עבירות סמים בישראל מהקל לכבד ונסביר מהם העונשים הקבועים בחוק בגין עבירות סמים.

 

מה הם העונשים בגין עבירות סמים קלות?

החזקת מריחואנה לשימוש עצמי שהיא למעשה החזקת כמות קטנה של מריחואנה לשימוש עצמי, עד 15 גרם, נחשבת עבירה קלה בישראל. העונש המרבי על עבירה זו הוא קנס של עד 1,000 שקלים. החזקת אביזרי סמים כמו מקטרת עישון או באנג נחשבת עבירה קלה בישראל.

העונש המרבי על עבירה זו הוא קנס של עד 1,000 שקלים. החזקת תרופות מרשם ללא מרשם נחשבת גם כן כעבירת סמים קלה. העונש המרבי על עבירה זו הוא קנס של עד 1,000 שקלים. ייצוג בעבירות סמים הוא פרמטר חשוב, שכן עורך דין מקצועי הוא זה שיכול להשפיע על עתידכם ועל העונש שתקבלו מבית המשפט. בחרו ייצוג מהימן שיבצע עבורכם את המיטב כדי שתקבלו עונש מופחת ככל הניתן.

 

מה הם העונשים בגין עבירות סמים בינוניות?

החזקת חשיש או אקסטזי נחשבת עבירה בינונית בישראל. העונש המרבי על עבירה זו הוא עד שלוש שנות מאסר ו/או קנס של עד 74,300 שקלים. גם אחזקת כמויות קטנות של סמים קשים, כמו קוקאין או הרואין, נחשבת עבירה בינונית בישראל. העונש המרבי על עבירה זו הוא עד שלוש שנות מאסר, או קנס בגובה של עד 74,300 שקלים.

גם החזקה של כמות גדולה של מריחואנה, מעל 15 גרם, נחשבת עבירה בינונית בישראל. העונש המרבי על עבירה זו הוא עד שלוש שנות מאסר, או קנס בגובה של עד 74,300 שקלים. מכירה או הפצה של סמים נחשבת עבירה בינונית בישראל. העונש המרבי על עבירה זו הוא עד חמש שנות מאסר, או קנס בגובה של עד 186,000 שקלים.

 

מה הם העונשים בגין עבירות סמים גדולות יותר?

החזקת כמויות גדולות של סמים קשים, כמו קוקאין או הרואין, נחשבת עבירה קשה בישראל. העונש המרבי על עבירה זו הוא עד עשר שנות מאסר, או קנס של עד 186,000 שקלים. גם ייצור סמים, כמו גידול מריחואנה למכירה או ייצור קוקאין, נחשב לעבירה קשה בישראל.

העונש המרבי על עבירה זו הוא עד עשר שנות מאסר, או קנס של עד 186,000 שקלים. סחר בסמים נחשב לאחת מעבירות הסמים החמורות בישראל. העונש המרבי על עבירה זו הוא עד 20 שנות מאסר, או קנס בגובה של עד 1,860,000 שקלים.

מכירה או הפצה של סמים לקטינים נחשבת גם היא יחד עם ייצור סמים, לאחת מעבירות הסמים החמורות בישראל. העונש המרבי על עבירה זו הוא עד 20 שנות מאסר, או קנס בגובה של עד 1,860,000 שקלים.

ייצוג בעבירות סמים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
חוק ניירות ערך
חוק ניירות ערך

עולם ניירות הערך הוא עולם ענק בעל זרועות רבות ואפשרויות בלתי נגמרות. כדי להסדיר את העולם הזה ולהכניס אותו