נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 המוסדות הנחשבות ביותר ללימודי משפטים בעולם

מעוניינים ללמוד משפטים באחד ממוסדות הלימוד המובילים בעולם? עורכי הדין של משרד מיסקביץ וטייב מציגים לכם כעת את שלושת המוסדות הנחשבים ביותר שכל עורך דין לעתיד חייב להכיר.

לימודי משפטים בחו"ל

לימודי משפטים בחו"ל מהווים את החלום של רבים מעורכי הדין העתידים, וזאת לאור הרמה הגבוהה של המוסדות כמו גם העובדה כי ברוב מוסדות הלימוד בעולם מלמדים מרצים בעלי שם עולמי, רובם שופטים או משפטנים בעלי שנים רבות של ניסיון. בנוסף, לימודים בחו"ל מאפשרים לעורכי הדין לקבל פרספקטיבה אחרת על עולם המשפט, כמו גם לקבל תנאים מסובסדים לצורך לימודים – תלוי במדינה בה לומדים. ביבשת אירופה לדוגמא, ניתן לקבל סבסוד מלא או חלקי ללימודים להשכלה גבוהה, אולם לרוב ההטבה הזו ניתנת למי שמחזיק בדרכון זר, אולם גם אזרחים ישראלים יכולים לקבל הקלות באמצעות מלגות אשר ניתנות מטעם ארגונים שונים.

קובע של סיום תואר

מהם שלושת המוסדות הנחשבים ביותר ללימודי משפטים?

ע"פ עורכי הדין מיסקביץ וטייב, ישנם שלוש מוסדות לימוד אשר נחשבים לטובים ביותר בעולם:

  • הווארד – הווארד הוא מוסד הלימודים המוביל בעולם, והוא נמצא במדינת מסטוצ'ס בארה"ב. הווארד, מוסד אקדמי בעל שם של מאות שנים נחשב למוסד הלימודים הטוב ביותר בו ניתן ללמוד לימודי משפטים לתואר ראשון, שני ודוקטורט. צוות המרצים של המוסד מורכב מטובי המוחות של עולם המשפט, כאשר בסגל עובדים כמעט רק פרופסורים בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום המשפטים. הבוגרים של המוסד הווארד "נחטפים" בשוק העבודה, כאשר בין הבוגרים ניתן למצוא את השמות הגדולים ביותר בעולם המשפט. על מנת להתקבל, יש לעבור תהליך קבלה ארוך מאוד אשר כולל מבדקים, מבחנים בע"פ כמו גם ראיון אישי.
  • MIT – המוסד הטכנולוגי של מסטוצ'ס נחשב מזה שנים רבות למוסד הלימודים המוביל בעולם, והוא מתחרה בהווארד ראש בראש כבר עשור. מדובר במוסד מוביל בתחומו אשר הוא מוסד אקדמי פרטי לחלוטין, והוא נמצא במדינת מסצו'סטס בארה"ב. למעשה, מדובר במוסד לימוד אשר מוביל בלא מעט פרמטרים מבחינת מקצועות הלימוד, וזאת לאור העובדה כי מדובר במוסד אשר מתמחה במשפטים, פיזיקה, כימיה, מנהל עסקים ועוד. תנאי הקבלה למוסד הם קשיחים מאוד, והביקוש ללימודים שם הוא עצום, כאשר מדי שנה מגישים עשרות אלפי בני אדם מכל רחבי העולם בקשות ללמוד במוסד הזה.
  • קיימברידג' – ממוקמת בעיר קיימבריג' באנגלית, והוקמה בשנת 1209. מזה שנים רבות האוניברסיטה הזו נמנית בטופ של מוסדות הלימוד להשכלה גבוהה בתחום המשפטים, וזאת לאור רמה אקדמית גבוהה ביותר ושורה ארוכה של בוגרים אשר השתלבו בתפקידי מפתח בעולם המשפט. האוניברסיטה מעניקה כלים ומיומנות בענף המשפטים, כל זאת לאור סגל של פרופסורים ודוקטורים מהטובים בעולם, אשר מעניקים ידע ומיומנות לסטודנטים הלומדים לימודי משפטים.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים