נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אין דבר כזה גדול מדי: הכל על מופע קסמים בבר מצווה

קוסם לבר מצווה

אירוע בר המצווה הוא אירוע חשוב מאין כמותו עבור הנער החוגג ועבור משפחתו. כל הקרובים והחברים מתכנסים יחדיו כדי לחגוג את המעבר מילדות לנערות ולשמח את חתן הבר מצווה. אבל כדי להפוך את האירוע הזה לבאמת מיוחד, כדאי לבחור במופע שיבדר את כל הקהל, כמו מופע של קוסם למשל. מופע קוסמות יכול להיות הבחירה האולטימטיבית לאירוע שלכם, ואנחנו פה בשביל לפרט מדוע

 

מה עושה קוסם במופע בר מצווה?

קוסם הוא למעשה איש מקצוע שמטרתו לייצר מופע מבדר לקהל באמצעות קסמים וטריקים שונים. הקסמים שהוא מבצע מתבצעים באמצעות זריזות ידיים, אשליות אופטיות ועוד. הוא יכול לבצע טריקים עם קלפים, לשלוף הפתעות מכובע, להפוך חפצים לחפצים אחרים ועוד שלל תרגילים מעניינים ומיוחדים שיגרמו לכם לתהות איך הוא עשה את זה.

כמובן שלא מדובר בקוסם בעל כוחות על טבעיים אמיתיים, אלא באדם שהתאמן רבות לאורך השנים בכדי לייצר את המופע המשעשע והמפתיע ביותר עבורכם. קוסם לבר מצווה יידע להתאים את הקסמים שלו לגילאים של בני הנוער בקהל ולבצע טריקים מסובכים ומורכבים יותר, כך שאף אחד בקהל לא יצליח להסיט את מבטו מהמתרחש.

 

מהו אורך המופע?

אורך המופע עשוי להשתנות בהתאם לצרכים השונים של האירוע. ניתן לעשות מופע מקוצר של חצי שעה, או מופע באורך סטנדרטי של ארבעים וחמש דקות עד שעה. זה הזמן האידיאלי למופע מאחר וזה זמן ריכוז ממוצע של ילדים ומבוגרים. ניתן כמובן גם להחליט על מופע ארוך יותר, שעשוי לכלול הפסקה באמצע.

 

למה כדאי לבחור בקוסם לאירוע הבר מצווה שלכם?

יש שיגידו שקוסמים מתאימים לילדים ולא לאירוע בר מצווה. אנחנו פה בשביל להגיד לכם אחרת- אין דבר כזה גדול מדי. לא רק בני הנוער יוכלו ליהנות ממופע קסמים טוב, גם ההורים שלהם ושאר המבוגרים שבקהל ירצו להמשיך לצפות. זוהי אחת הסיבות לכך שבחירה בקוסם מתאימה מאוד לבר מצווה- מאחר ומדובר במופע וורסטילי שמתאים לקהל מגוון מאוד של אנשים.

סיבה נוספת היא שמדובר באטרקציה מפתיעה ומקורית. לרוב באירועי בר מצווה יש אוכל, ריקודים וברכות ולא יותר מזה. כשאתם בוחרים בקוסם אתם מבטיחים את ייחודיותו של האירוע, מה שיגרום לאנשים לדבר עליו הרבה אחרי שהוא יתרחש!

 

איך לבחור בקוסם טוב?

קוסם טוב הוא קוסם שהטריקים שלו הם מקצועיים, מפתיעים ומעוררי השתאות ולא ניתן לדעת בוודאות כיצד הוא ביצע אותם. קוסמות היא מקצוע לכל דבר ויש מיומנויות רבות שעליהן הקוסם צריך לעבוד, לכן זה לא עניין של מה בכך. בנוסף, קוסם טוב יימדד גם על הדרך שבה הוא מחזיק את הקהל. אם הוא מוכשר, כריזמטי ומשעשע- תוכלו לדעת שהוא את העבודה שלו כראוי.

קוסם לבר מצווה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים