נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

היתרונות בשימוש בשיטות איתור נזילות לא פולשניות

תיקון פנים צנרת ללא הרס

תופעת הנזילות במערכת הצנרת היא בעיה נפוצה למדי בקרב מבנים רבים. הטיפול והתיקון של הנזילה מתחילים באיתור מהיר ומדויק של המקור להתהוותה. היות ומדובר במערכת צנרת הנמצאת מתחת לריצוף ולעיתים גם בקירות, איתור מקור הנזילה הופך למשימה מאתגרת למדי. עם זאת, באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם ניתן לבצע את הבדיקות גם בצורה לא פולשנית

 

הסימנים המעידים על קיומה של נזילה

תופעת הנזילות במערכת הצנרת הביתית היא תופעה מוכרת לכולנו, כשהיא יכולה להופיע הן במבנים ישנים והן במבנים חדשים ובשל מגוון סיבות, ביניהן בלאי של מערכת הצנרת, הרכבה לא נכונה ושימוש לא אחראי במערכות האינסטלציה בבית.

היות וחלק ניכר ממערכת הצנרת הביתית נסתר מעינינו, שכן הצנרת עוברת מתחת לריצוף ובקירות הבית, הרי שאיתור מקור הנזילה הוא סיפור לא פשוט ולעיתים, אנחנו כלל לא מודעים לקיומה של הנזילה. בין הסימנים המקדימים היכולים להעיד בסבירות גבוהה על קיומה של נזילה נמצאים – חשבון מים מוגזם, סימני רטיבות, עובש והתקלפות צבע וטיח.

 

מה עושים לאחר גילוי הנזילה?

זיהוי הסימנים המקדימים לקיומה של הנזילה הוא ללא ספק צעד חשוב בדרך לתיקון הצנרת וכעת, נותר לנו לפנות לשירותיו של אינסטלטור מקצועי ומיומן, לאיתור מהיר ומדויק של מקור הנזילה. כיום, באמצעות הציוד הטכנולוגי המתקדם לאיתור נזילות, ניתן יהיה לבצע את פעולת האיתור ותיקון הצנרת ללא הרס ובצורה לא פולשנית.

 

כיצד מבצעים איתור נזילות בצורה לא פולשנית?

תיקון פנים צנרת ללא הרס, כמו גם איתור מקור הנזילה, מתאפשר הודות למגוון כלים וציוד טכנולוגי מתקדם, אשר בין הבולטים מביניהם הם:

 

מצלמה טרמית

מצלמה טרמית היא בין הכלים הנפוצים והיעילים ביותר לאיתור נזילות, כאשר השימוש בה מבוסס על קרני אינפרא אדום, הרגישות להפרשי טמפרטורה, הנוצרים לאחר הזרמת מים חמים ומעידים על מיקום הנזילה.

 

צילום פנים צנרתי

צילום פנים צנרתי באמצעות מצלמת סיב אופטי, מאפשר לנו לראות מקרוב ובזווית של 360 מעלות את מערכת הצנרת, כך שניתן לזהות בקלות ובמהירות את הכשלים בצנרת.

 

החדרת גז לצנרת

החדרת גז מסוג חנקן למערכת הצנרת, מאפשרת גילוי יעיל ומהיר במיוחד של מקום הדליפה, הנעשה באמצעות זיהוי מיקום ריכוז גז החנקן שנפלט מהצנרת.

 

מהם היתרונות בשימוש בשיטות איתור נזילות לא פולשניות?

היתרון הבולט והמהותי של שימוש בשיטות איתור נזילות לא פולשניות הוא היכולת לאתר את מקור הנזילה במהירות ובצורה מדויקת, ללא צורך בהרס מיותר של הריצוף ו/או הקירות. כמו כן, איתור מהיר ומדויק יוצר לנו חיסכון ניכר בעלויות התיקון ומאפשר לנו לחזור במהירות לשגרה.

 

לסיכום

השיטות הטכנולוגיות המתקדמות לאיתור נזילות בצורה לא פולשנית, מאפשרות לנו לגלות את מקור הנזילה בצורה מדויקת וללא צורך בהרס מיותר של הריצוף ו/או קירות הבית. מלבד זאת, איתור מהיר ומדויק של מקור הנזילה מביא לחיסכון מהותי בעלויות התיקון, כמו גם חזרה מהירה לשגרה.

שיטות איתור נזילות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלטור מקצועי
החלפת מסנני מים

מים נקיים וטהורים חיוניים לשמירה על בריאות ורווחה. עם זאת, עם הכמות הגוברת של מזהמים ומזהמים הנמצאים במקורות המים

רופא תעסוקתי כן
מה עושה רופא תעסוקתי?

העבודה היא מרכיב מרכזי בחיינו, כאשר גילאי היציאה לפנסיה מותירים לנו כמה עשרות שנים בהן נימצא בשוק העבודה. לעיתים,

גגות של בניינים
כיצד מתבצע זיפות גגות

להרבה מאתנו יצא להגיע לחודשי החורף הגשומים ופתאום לגלות שיש נזילה בסלון והכל הוצף, או שחדר השינה סובל מרטיבות

עין בוהרת
כל מה שצריך לדעת על טלפתיה

טלפתיה היא תחום מרתק מאוד הקשור לקשרים אנרגטיים, פסיכולוגיים או מיסטיים בין אנשים שונים. טלפתיה הינה תחום שעולה בכתבים

כל הדרכים להרחקת יונים

יונים הן אומנם הסמל הלאומי לשלום ואחווה, אך כאשר היצור החביב הזה נמצא לנו בבית, נראה שהוא גוזל מהשלווה