נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הובלת מזנונים ללא פגיעה: איך עושים את זה בדרך הקלה?

Delivery

מתחת לטלוויזיה, בכניסה לבית, או כמקום אחסון נוסף במטבח או בפינת האוכל, אין ספק שמזנונים הם רהיטים מרשימים ופונקציונליים אשר יכולים להוסיף סגנון רב וייחודי לכל פינה בבית. כיוון שלרוב מדובר ברהיט מסיבי ביותר שלוקח חלק מרכזי בהגדרת החלל בו הוא נמצא, רבים עשויים לחשוש מההובלה של פריט שכזה, שמא הוא ייסדק או יינזק בדרך. המדריך הבא יעשה סדר בדברים ויסייע לכם למצוא את הדרך המיטבית להוביל את המזנון האהוב עליכם למקומו בשלום.

 

הובלת מזנונים בעת מעבר דירה

בשוק קיימים יצרנים רבים המשווקים מזנונים במגוון רחב של סגנונות, מחירים ואיכויות. ההיצע העצום עשוי לגרום לרבים ללכת לאיבוד ולחפש זמן רב עד אשר הם מוצאים את המזנון המושלם שעונה על דרישות התקציב שלהם, הטעם שלהם והצרכי האחסון שלהם. מסיבה זאת גם בעת מעבר לבית או דירה חדשה רבים יעדיפו לשנע את המזנון הישן והטוב לביתם החדש.

למרבה הצער, חברות הובלה רבות שמות דגש על הספק ולא פעם פריטים רבים עשויים להינזק או אף להישבר בזמן ההובלה. בדרך כלל מומלץ להוביל פריטים יקרי ערך ושבירים באופן עצמאי, אך כיוון שמזנונים הם רהיטים גדולים ומסורבלים, במרבית המקרים אפשרות זאת כלל אינה על הפרק.

כיצד ניתן להתגבר על מכשול זה? כשאתם מתקשרים לקבוע העברת תכולת בית עם חברת הובלה, הקפידו לשאול אותם לגבי האופן שבו הם נוהגים לשנע רהיטים. חברות הובלה רציניות יגיעו עם חומרי אריזה: ניילונים וספוגים, ויעטפו את הרהיט היטב בטרם יעמיסו אותו על המשאית.

לעיתים אף מומלץ לפרק דלתות ומגירות ולהובילם בנפרד לאחר שנעטפו בקפידה. השתדלו להיות נוכחים בעת האריזה וההובלה של המזנון ואל תתביישו להתייעץ או לייעץ למובילים בזמן אמת לגבי עטיפת המזנון ואופן השינוע שלו.

 

הובלה של מזנונים חדשים

בשעה טובה, מצאתם מזנון חדש שמתאים לחלל המגורים שלכם, עכשיו נשאלת השאלה כיצד להוביל אותו לביתכם. חנויות רבות מציעות שירותי הובלה למזנונים, אך למרות שקיימות חנויות שמקפידות לעבוד עם מובילים מקצועיים לעיתים לא ניתן לסמוך על שירותי הובלה אלו שיובילו את המזנון לביתכם ללא פגע.

כאשר מדובר בדגם נפוץ, לרוב לא תהיה בעיה ליצור קשר עם החנות ולבקש שיחליפו את המזנון הפגום אך כאשר מדובר במזנונים מיוחדים אשר מיובאים כפריט בודד או נבנים במיוחד כדי להתאים לצרכים של הלקוח, כאן ההחלפה לא תמיד אפשרית ולכן מוטב ליצור קשר עם החנות ולברר מבעוד מועד שמדובר במוביל מהימן ומקצועי

בעת הובלה של פריטים יקרי ערך חשוב מאוד להיעזר בשירות של חברת הובלות מקצועית ואמינה. כאשר מובילים פריטים כבדים, עדינים ויקרים כמו מזנונים המקצועיות של חברת ההובלות חשובה שבעתיים לכן אל תתביישו לדבר עם המוביל המיועד, בין אם מדובר בהובלה בעת מעבר דירה או משלוח של מזנון חדש שרכשתם זה עתה.

 

הובלה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
חדר אמבטיה מעוצב
עיצוב חדר האמבטיה

חדר האמבטיה הוא החדר הפרטי והאינטימי ביותר בבית. חדרי הבית האחרים מיועדים ליצור תחושה של ביחד, או לשרת תכלית