נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לאכול פרו פלאן ולישון על מיטה נוחה – 2 הדברים שכלבים אוהבים

חיית מחמד

הכלב הגיע מיום עבודה ארוך, ורק רוצה להכין לעצמו צלחת פרו פלאן טעימה. לאחר מכן, הוא יעדיף לתפוס חרופ על מיטת כלבים נוחה. ועכשיו ברצינות, מכיוון והכלבים שלנו לא יכולים לבחור לבד את מזונם ואת מיטתם, האחריות היא עלינו. בואו נבין איך מפנקים נכון את הכלב.

אנחנו ממש רוצים לפנק את הכלב, גם אם לפעמים אנחנו עושים דברים שלא כדאי לנו לעשות. הכול כמובן נעשה מתוך תום לב, אבל חשוב מאוד להבין מדוע הכלב שלכם צריך למשל לקבל שק מזון כלבים איכותי. בעוד שחלקנו נרצה לפעמים לזרוק לכלב כמה חתיכות בשר, חשוב מאוד להביא שהבשר המתובל שאנחנו אוכלים עשוי ממש להזיק ליצור הפרוותי שאנחנו כל כלך אוהבים. אז מה עושים? רוכשים שק פרו פלאן לכלבים האהובים שלנו.

 

מדוע כל כך חשוב להקפיד על מזון כלבים איכותי?

כמובן שאם הכלב שלכם יעדיף מזון כלבים מסוג אחר, אל תתעקשו, אך כדאי לנסות בכל מקרה מזון איכותי כמו פרו פלאן לכלבים המצוינים. הכלבים שלנו לא יכולים לבחור לעצמם את המזון, והם יאכלו כמעט כל דבר. אין בהם את הבינה, שאומרת להם "אל תיגע באוכל הזה שהבעלים שלך נותנים לך, כי במהלך הזקנה שלך אתה תסבול מבעיות בריאותיות".

שימו לב לדבר מאוד חשוב, מאכלים של אנשים עשויים לתת את אותותיהם במהלך שנותיו המאוחרות של אהובכם מקשקש הזנב. מה ז"א? במילים מאוד פשוטות, אם כלב קיבל מזון לא איכותי במשך שנים, בתחילת חייו הוא לא תמיד יפגין סממנים בריאותיים בעייתיים.

 

 

מה יקרה אם במשך שנים ניתן לכלב מזון לא איכותי?

כאשר הכלב יזדקן, יכול להיות שהוא יזדקק להרבה יותר תמיכה וטרינרית. מדוע? כי במשך שנים הוא ניזון מאוכל של אנשים, מאוכל מתובל, מפחמימות ועוד שאר צרות. בשורה התחתונה, בין אם בחרתם לרכוש פרו פלאן או שק מזון איכותי אחר, לגמרי עשיתם בשכל.

כדאי גם לזכור מספר דברים חשובים לגבי מיטות לכלבים. מעבר לכך שמדובר ביצור שנושם ומרגיש, שמח ועצוב, הכלב צריך גם פינה משלו. כמו כולנו, גם הכלב צריך להגיע אל פינה המיועדת לגמרי עבורו, וכדאי שבפינה הזאת תהיה מיטה לכלבים שהוא יאהב.

סוגים של כלבים

 

לרכוש מיטת כלבים גדולה או קטנה?

האם גודל המיטה של הכלב קשורה אך ורק לגודל הכלב שלנו? לא! שימו לב, בדיוק כמו אנשים, חלק מהכלבים ישנים בצורה מסוימת, בעוגד שחלק מהכלבים ישנו בצורה אחרת. חלק מהכלבים יעדיפו דווקא מיטות קטנות.

אם למשל הכלב שלכם נוטה להצטנף (להתקפל כמו כדור קטן) ואוהב לישון כמו בייגלה, הוא בדרך כלל יעדיף מיטה קטנה. אם הכלב אוהב לישון על הבטן תוך כדי שהרגליים מפושקות, הוא בדרך כלל יעדיף מיטה גדולה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חיות