נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הדברה לאורך זמן – מה היתרונות

הדברת משרד

כשאנחנו מבצעים הדברה, היינו רוצים שהיא תישאר בתוקף לנצח. מכות מקקים, עכברים ומזיקים אחרים הן דבר שלא ניתן לצפות לו. כמו כן, מדובר בתופעה שחוזרת לרוב על עצמה מידי שנה או שנתיים. על מנת להחזיק הדברה לאורך זמן יש קודם כל ליצור קשר עם מדביר מקצועי שיעניק לכם את השירות הטוב ביותר. לאחר שהוא עוזב, יש כמה כללים שעליכם לשמור כדי שלא ישובו המזיקים. אז כיצד שומרים על הדברה לאורך זמן ומה היתרונות? במאמר זה נסביר לכם.

 

הדברה בבית, במשרד או בחצר

מזיקים יכולים לתפוס אותנו בכל רגע נתון בבית, במשרד או בחצר. הדברת משרד לא שונה בהרבה מהדברת בית או הדברת החצר. כל אותן הדברות נעשות בסביבת בני אדם ואינן מזיקות בכימיקלים שלהן בצורה משמעותית. כמובן שרוב ההדברות דורשות יציאה מהבית או המשרד לזמן מה וחזרה אליהן רק לאחר שהריסוס "עבר". במידה ויש לכם ילדים קטנים או חיות מחמד, וודאו מול המדביר כי החומר אינו מזיק עבורם.

 

טיפים לשמירה על ההדברה לזמן רב

ג'וקים, נמלים, עכברים וחרקים אחרים למינים לא יפסיקו להתקיים ביום שנבצע את ההדברה. זו בשורה רעה, אבל זו האמת. המזיקים חוזרים מידי שנה או מידי כמה שנים ולא משנה כמה הדברות נבצע, הם לא יעלמו לנצח. גם יונים שמקננות לכם בקרבת הבית או ברחבי הבית יכולים לגרום לנזק סביבתי גדול ולהביא איתן מזיקים נוספים כמו כינים, קרציות וטפילים. אז מה הדרך להימנע?

 

  • ניקוי תמידי

כן, זה נשמע מופרך אבל ניקוי תמידי יאפשר לכם להימנע לאורך זמן ממזיקים. שימו לב לנקות משטחי מזון מיד לאחר סיום השימוש בכלים או בסיום האכילה. וודאו כי אתם זורקים את הזבל מידי יום ולא משאירים אותו בחלל הבית.

שטפו את הבית בתכיפות גבוהה ונסו להימנע מלהשאיר פירורים במקומות. חלקיקי המזון הקטנים שנשארים אחרינו מאכילים ומזינים עשרות מזיקים, אלה עלולים לפלוש לנו הביתה. ניקיון קל לאחר כל ארוחה, זריקת הזבל מידי יום וספונג'ה לעיתים קרובות תמנע ממזיקים להגיע.

 

  • סגירת חלונות בלילה

מלבד ניקיון תמידי של החלונות, יש לוודא שהם גם סגורים בלילה. מזיקים וחרקים נוספים פועלים לרוב בשעות החושך ונמשכים למקומות מוארים יותר. סגירת חלונות בלילה תמנע, לפחות לזמן מה, ממזיקים להיכנס לבית ולרחרח אחר שאריות המזון שלכם. אל תשכחו שניתן גם להשתמש ברשתות נגד מזיקים על החלונות. הקפידו בין היתר על סגירה הרמטית של הדלתות.

 

  • סתימת סדקים

על מנת למנוע מהם להגיע, חסמו את דרכי ההגעה שלהם. סדקים וחורים קטנים בבית ברחבי התקרה או הרצפה עוזרים לחרקים וליצורים אחרים להגיח לביתכם ללא הפתעה. הקפידו על איטום מלא וכולל של הבית. כל סדק וחריץ שנראה לעין יש לסתום ובכך למנוע מהם להכנס למרחב.

הדברת משרד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הדברה
הדברת מזיקים
מי מוסמך לבצע הדברות?

כולנו מכירים את התופעה המטרידה והמעיקה של מזיקים שמגיעים אלינו הביתה ואנו מעוניינים להיפטר מהם. אבל כיצד יש לעשות