נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הבית של רקסי: איך בוחרים מלונה לכלב?

חיית מחמד

הכלב שלכם זקוק למלונה? אין שום בעיה, בגג לחיות תוכלו למצוא סוגים שונים של מלונות לכלבים מחומרים שונים וגדלים שונים כדי להתאים את המלונה המושלמת לכלב המושלם שלכם. הכנסו לאתר שלנו והזמינו עוד היום מלונה ותוכלו ליהנות ממשלוח עד 24 שעות מרגע ההזמנה! מתקשים לבחור מלונה? להלן מדריך קצר שיעזור לכם להחליט איך לבחור מלונה לכלב שלכם.

 

מלונת כלבים

כולנו מכירים את הכלב סנופי הנוהג לישון על גג המלונה שלו עם האפרוח שלו. מלונת הכלבים הינה ביתו הפרטי של הכלב, המקום שבו הוא חש מוגן בדיוק כמו אבות אבותיו הזאבים במאורתם. כדי שהמלונה תהיה נוחה ונעימה עליה להיות מוגבהת מעט מן הקרקע על מנת שבימים גשומים היא לא תוצף ותהיה יציבה גם על פני קרקע חולית. היא צריכה להיות מאווררת כדי שלא יהיה קר או חם מדי בפנים והיא צריכה להיות עשויה מחומרים עמידים בתנאי מזג האויר והשמש הקופחת של מדינתנו החמה. זכרו שאם הכלב שלכם מבלה את רוב יומו מחוץ לבית עליכם להשאיר לו די מים טריים בקערה, אך אל תשאירו מזון לאורך זמן כדי שלא יתקלקל. באתר חנות כלבים שלנו תוכלו למצוא שפע של דגמי מלונה לבחירה.

 

כיצד תבחרו מלונה לכלב שלכם?

המלונה נועדה כדי לאפשר לכלב שלכם מקום מוצל ונעים לרבוץ בתוכו, לכן היא צריכה להיות בגודל המתאים לכל גופו של הכלב בזמן רביצה ולאפשר לו להתגלגל על צידו השני ולהתמתח מדי פעם. מלונה לכלב צריכה להיות יציבה, שחלילה לא תתהפך כשהכלב מטפס לתוכה, לא קרה מדי ולא חמה מדי, ועמידה בפני תנאי מזג האויר הישראליים. להלן מספר דגמים לבחירתכם:

 

דגם קנה

מלונת עץ אורן בעלת גג נפתח ורגלי פלסטיק לייצוב. יתרונותיה של המלונה היא בחומר הגלם עץ אשר ידוע ביכולות הבידוד שלו ושמירה על טמפרטורה נעימה בפנים המלונה. תוכלו לצבוע אותו בכשרונכם הרב ולהכין לכלב שלכם מלונה ייחודית רק בשבילו.

 

פאראפלסט דגם וילה

במידה ואתם נוהגים לקחת את הכלב שלכם לטיולי קמפינג, מהיום תוכלו לקחת גם את המלונה! המלונה מתפרקת בקלות וקלה לנשיאה ואין צורך בכלי עבודה כדי להרכיב אותה מחדש. כך תוכלו לאחסן אותה בבגאג׳ הרכב או הטריילר ולאפשר לכלב שלכם מקום מרבץ בטוח ומוגן בטבע.

 

פאראפלסט דגם קני

מלונה מעוגלת בצורת איגלו שתאפשר לכלב שלכם מקום רביצה נוח, מאוורר, יבש ומוגן. קלה לניקוי, אסטתית ואלגנטית ונוחה ביותר.

לסיכום

באתר שלנו גג לחיות תוכלו למצוא שפע של דגמי מלונות ולבחור מתוכן את המתאימה ביותר לסגנון שלכם ולכלב שלכם. המלונה תספק לו מקום נעים לרבוץ בו בבטחה, מוגן ממזג האויר הישראלי. חשוב להשאיר לכלב הנמצא מחוץ לבית קערת מים טריים.

כלב שמירה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים