נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם יש קשר בין טלפתיה לקריאת מחשבות?

יד לוחצת על מתג

נסו לחשוב על הפעם האחרונה שבה הרגשתם את תחושת ה"וואו" הגדולה, שנלוותה לרגע שבו אתם ובני הזוג שלכם חשבתם בדיוק על אותו הדבר. כן, לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו חושבים בדיוק את אותם הדברים כמו האנשים הכי קרובים אלינו, בין אם זה על שיר מסוים שבא לנו לשמוע, על מאכל מסוים שבא לנו להזמין במשלוח עד הבית ועוד.

מכיוון שלא מעטות הפעמים שבהן הדברים האלו קורים, נשאלת השאלה האם יש קשר בין טלפתיה לקריאת מחשבות? ובכן, לתשובה הזו, חברים וחברות, יש לנו תשובה אחת ברורה. רוצים לגלות אותה? הישארו איתנו – אנחנו מתחילים.

 

טלפתיה וקריאת מחשבות – מה זה בכלל?

למי מכם שלא יצא לו לשמוע על טלפתיה וקריאת מחשבות, נשמח להסביר בקצרה על העניין הזה. לפעמים משתלטת עלינו תחושה כמו על טבעית, שגורמת לנו לחשוב שאנחנו יכולים לקרוא את המחשבות של האדם האחר. העניין הזה הוא לא ממש מודע, אבל לפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו מרגישים מעין תחושה עילאית שגורמת לנו לדעת בדיוק על מה האדם השני חושב.

העניין הזה נקרא טלפתיה, והוא קורה כאשר מישהו חושב עלינו ובדיוק אנחנו מתקשרים אליו ובעוד אלפי סיטואציות נוספות. טלפתיה וקריאת מחשבות הולכות היום יד ביד, ולכן חשוב להבין האם קיים קשר ביניהן.

 

האם יש קשר בין טלפתיה לקריאת מחשבות? בקצרה – כן

אז כתשובה ישירה ומידית, נוכל לספר לכם שבהחלט קיים קשר בין טלפתיה לקריאת מחשבות. הקשר הזה מתבטא בכך שאמני חושים יכולים לבצע מגוון תעלולי מחשבה שבמהלכם הם משתמשים בטלפתיה על מנת לקרוא את המחשבות של מי שעומד מולם. שני המושגים האלו, טלפתיה וקריאת מחשבות, הם מושגים שקשורים אחד בשני כמו חוטי שתי וערב, ואמני חושים משתמשים בשניהם בלי סוף.

 

אילו תעלולי מחשבה ניתן לבצע באמצעות טלפתיה וקריאת מחשבות?

אמני חושים רבים מבססים את המופע שלהם על טלפתיה וקריאת מחשבות, כאשר הדבר הזה בא לידי ביטוי באמצעות מגוון פעילויות שנערכות בשיתוף הקהל. אמן החושים יכול לבקש מהמשתתף לחשוב על שמה של המורה הראשונה שליוותה אותו בבית הספר היסודי ולדמיין את צבע שיערה, ואמן החושים יוכל באמצעות טלפתיה לגלות את כלל הנתונים האלו.

כמו כן, קיימים תעלולי טלפתיה וקריאת מחשבות שבהם האמן מחבר בין שני אנשים, וגורם לשניהם לחוש תחושות דומות, ללא כל צורך בנגיעה בהם, אלא רק בכוח המחשבה. מדובר כאן על מופעים מרהיבים במיוחד, שטלפתיה וקריאת מחשבות עומדות במרכזם.

 

רון גליקסמן – למופעי טלפתיה וקריאת מחשבות מהפנטים במיוחד

רון גליקסמן הוא אחד מאמני החושים הידועים ביותר בארץ, שעושה שימוש רב בטלפתיה וקריאת מחשבות. תוכלו לבקר באתר האינטרנט של רון גליקסמן בכתובת mxgems.com, להציץ בפעילויותיו ולתאם מולו את המופע הבא שלכם. תהנו!

יד לוחצת על מוח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלטור מקצועי
החלפת מסנני מים

מים נקיים וטהורים חיוניים לשמירה על בריאות ורווחה. עם זאת, עם הכמות הגוברת של מזהמים ומזהמים הנמצאים במקורות המים

רופא תעסוקתי כן
מה עושה רופא תעסוקתי?

העבודה היא מרכיב מרכזי בחיינו, כאשר גילאי היציאה לפנסיה מותירים לנו כמה עשרות שנים בהן נימצא בשוק העבודה. לעיתים,

גגות של בניינים
כיצד מתבצע זיפות גגות

להרבה מאתנו יצא להגיע לחודשי החורף הגשומים ופתאום לגלות שיש נזילה בסלון והכל הוצף, או שחדר השינה סובל מרטיבות

עין בוהרת
כל מה שצריך לדעת על טלפתיה

טלפתיה היא תחום מרתק מאוד הקשור לקשרים אנרגטיים, פסיכולוגיים או מיסטיים בין אנשים שונים. טלפתיה הינה תחום שעולה בכתבים

כל הדרכים להרחקת יונים

יונים הן אומנם הסמל הלאומי לשלום ואחווה, אך כאשר היצור החביב הזה נמצא לנו בבית, נראה שהוא גוזל מהשלווה