נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האוכל המומלץ ביותר לגורי כלבים

המזון המומלץ ביותר לגורים

אוכל לגורי כלבים, בדרך כלל מגיע כדמוי עוגיות יבשות אשר מכילות את כל הוויטמינים והתוספים החשובים כגון, בשר כבש ובקר, עופות ודגים, שומן טוב, פירות וירקות. כל המרכיבים הללו חיוניים ביותר לשם גדילתו התקינה של הכלב. מאידך, הזנה של גורי כלבים בסביבות גיל 0-3 חודשים תיעשה על ידי תחליפי חלב אם על בסיס מים. בשלבים מאוחרים יותר הגורים יעברו למזון מוצק יותר במינונים קטנים עד שיתרגלו למזון מוצק.

על מה חשוב להקפיד שיהיה מצוי במזון של גורי כלבים?

חשוב לדעת שגורים גדלים מהר מאוד ובשל סיבה זאת עלינו לספק להם את מיטב המרכיבים כדי שיחזקו אותם. נקודה נוספת חשובה מאוד – כל גזע של כלב עומד בפני עצמו, זאת אומרת שגורי כלבים מגזעים קטנים, גדלים ומתבגרים מהר יותר ולכן חשוב להתייעץ עם ווטרינר שימליץ על אוכל לגורים מסוג זה שמכיל מרכיבים שחשוב לתת עליהם את תשומת הלב.

כמו כלבים קטנים, כך גם כלבים מגזע גדול. כלבים מגזע גדול, סובלים בדרך כלל משחיקת מפרקים ולכן ההמלצה הגורפת היא לתת לגורים מגזע גדול מזון אשר מכיל רכיבים לחיזוק המפרקים. אם כן כל סוג של כלבים שונה מהאחר ולכן מומלץ להתייעץ עם ווטרינר בנושא המזון המומלץ ביותר לפי סוג הכלב.

האוכל המומלץ ביותר לגורי כלבים

איזה מזון לכלבים אפשר למצוא על המדפים בחנויות חיות המחמד שמתאמים לגורי כלבים מסוגים שונים?

מי שמגדל כלב או חתול בביתו, נוכח לדעת שקיים מגוון אדיר של חברות אשר מייצרות מזון לחיות מחמד. כמעט כל חברה שמייצרת מזון לכלבים, מייצרת גם סוגים שונים של מזון כמו למשל אוכל שמתאים לסוגי כלבים מגזעים מסוימים, מזון רפואי, חטיפים ועוד.

לכן על כל בעלי הכלבים לדעת מה יש לו בבית ולא רק מבחינת גזע הכלב אלא גם, האם הוא אלרגי למשהו, האם הוא סובל ממחלה כלשהי ועוד. החברה רויאל קנין לגורים היא מבין החברות המוכרות והמובילות היום בשוק מזון לכלבים ולא בכדי, זאת משום שהיא מציעה סוגי מזון שמתאמים כאמור גם לגורים קטנים שזקוקים לתחליפי חלב וגם מומחית בסוגי מזון שונים כמו:

  • מזון לגורים קטנים
  • מזון לגורים גדולים
  • מזון לכלבים בוגרים
  • מזון לאימהות מניקות
  • מזון לכלבים בוגרים אשר עברו סירוס
  • מזון רפואי שמתאים לבעיות בכליות, דרכי השתן, בעיות קיבה, מפרקים ועוד.
  • מזון ייעודי לגזעים שונים כמו – לברדור, רועה גרמני ועוד.

 

לסיכום – איך בוחרים?

כאמור, ההחלטה של מה לקנות ומה הכי טוב או עדיף, לא נתונה ביד הדמיון אלא נתונה בעובדות על הכלב – איזה גזע הוא? מה הגיל שלו? האם הוא אלרגי למשהו? האם הוא סובל ממחלה כלשהי? האם הוא עבר כעת ניתוח ועליו לקבל תוספים? האם יש לו בעיות שיניים? האם הוא בתקופה של שלשולים או עצירות? רק לאחר אפיון ואבחון והמלצת ווטרינר, נרכוש את האוכל האיכותי והטוב ביותר לידידנו על ארבע.

המזון המומלץ ביותר לגורים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים