נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דירוג אשראי לעוסק פטור

כרטיס אשראי

אתה עובד כעוסק פטור? התחלת לחשוב על כך שאולי הגיע הזמן לקחת הלוואה? אם כך, חשוב שתבין: אם יש לך דירוג אשראי לא טוב, עלול מאוד להיות שזה ישפיע על ההחלטה של גורמים שונים האם לעזור לך כלכלית או לא. איך מבררים זאת ומה עושים בנידון? כל התשובות במאמר שלפניך.

 

כיצד דירוג אשראי לא טוב יכול להשפיע עליך?

נתחיל מלנסות ולהבין מה זה בכלל אומר אשראי רע. חשוב להבין שכאשר מדברים על דוח האשראי של העסק, מדברים על דוח שמכיל את ההיסטוריה הפיננסית של העסק שלך. זה יכול לכלול אינספור נתונים, כמו למשל: תשלומים שאיחרת לשלם, פשיטות רגל, הסכמי חוב ועוד.

כל אלה מופיעים בדוח האשראי של העסק והם למעשה עונים להגדרה רישומי BDI שליליים. אם תהית מה יכולה להיות ההשפעה של הרישומים האלה, חשוב שתבין שיש לך השפעה משמעותית ביותר, כי הגורמים שמהם תרצה לקבל עזרה פיננסית בעתיד לא באמת יעזרו לך עם רישום שלילי.

למשל: כאשר תגיש בקשה לאשראי מסוג כלשהו, אם יגלו שיש לך BDI שלילי, עלול להיות שלא תקבל את העזרה שבה אתה מעוניין. בנוסף, עלול להיות שכן יאשרו לך את האשראי שבו אתה מעוניין, אך עם ריביות הרבה יותר מידי גבוהות ולכן מומלץ להימנע כמובן ממצב כזה.

 

מהם הרישומים שיכולים להוות BDI שלילי?

אם תיכנס ללינק: clean-bdi.co.il תוכל לקרוא מאמרים רבים בנושא של דירוג אשראי שלילי, כולל פתרונות לאנשים שנמצאים במצב כזה. חשוב להבין שכאשר מדברים על רישומי אשראי שליליים מדברים על מגוון נתונים שיכולים להיכלל ברישומים הללו, כמו למשל: פשיטת רגל מהעבר, תביעות או פסקי דין שונים, אי פירעון או תשלומי אשראי מאוחרים.

מעניין לראות שרוב הרישומים השליליים נמחקים אחרי 3 שנים, אך ישנם גם רישומיים, רציניים יותר, שיכולים להישאר בתיק שלך לא פחות מחמש שנים, וזה אומר שלאורך תקופה ארוכה האפשרויות הכלכליות שלך תהיינה מוגבלות.

 

אל מי כדאי לפנות?

החדשות הטובות הן שיש היום מומחים במחיקת רישום אשראי שלילי. משמעות הדברים היא שאם תפנה אל אחד מהגורמים האלה, תוכל להיות בטוח שיעזרו לך. אומנם זה בפירוש נכון לומר שכל מקרה נבדק לגופו ולא תמיד מחיקת הרישום תתנהל באופן האופן או באותה הקלות, אך מה שבטוח זה שאם תפנה אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש, אתה תראה שלא תצטער על כך.

לכן אנחנו ממליצים לך לבדוק את השטח עוד היום, לראות במי אתה בוחר ומי יוכל לסייע לך. חבל לדחות את הדברים לרגע האמת שבו תזדקק לעזרה כלכלית מגורם כלשהו ולא יאפשרו לך לקבל את הסיוע שבו אתה מעוניין. מדובר על תהליך שכאשר מפקידים אותו בידי המומחים התוצאה לא מאחרת להגיע, אז למה אתה מחכה?

כרטיסי אשראי בכיס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מס ירושה בארה"ב
איך לחשב מס ירושה בארה"ב?

כשזה מגיע לתשלום מיסים, נראה לפעמים שהמדינות השונות משקיעות מאמץ רב כדי לגבות את המס בכל דרך אפשרית. התופעה

פיננסים
מדריך החזרי מס 2022

הנושא של החזרי מס מורכב מכפי שנהוג לחשוב ולכן רבים מאיתנו מאבדים את הזכות שיש להם מול רשויות מס