נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דוקרנים נגד יונים מנירוסטה – הכי טובים בשוק

דוקרני יונים מנירוסטה

דוקרני נירוסטה משמשים להרחקת יונים על ידי מחסום פיזי הפועל מחלונות או הגינות שלנו. הדוקרנים אינם פוצעים את היונים אלא פשוט לא נעימים לישיבה. מדוע להשתמש בדוקרנים על פני שיטות הרחקה אחרות?

 

נזקי היונים

היונים בישראל הפכו למטרד בחיינו. למרות ניסיונות ארוכים לגירוש בדרכי שלום זה פשוט לא עובד והן ממשיכות לחזור ולהפריע לנו. הימצאות יונים בקרבת המגורים שלנו יכולה להשפיע על הבריאות וההיגיינה שלנו. יונים מביאות עמן טפילים, זבובים ויתושים וכל החיות האלו בביתנו עלולות לגרום לבריאות שלנו נזק. מעבר לפן הבריאותי, היונים יוצרות לכלכוך רב, הן מתגודדות בקבוצות וגורמות לרעש רב ולעיתים בלתי נסבל. ישנם מקרים רבים בהן הן נכנסות לבתים ולחדרי מדרגות ויוצרות הרס ובהלה בקרב הדיירים.

 

דוקרנים כפתרון הרחקה

דוקרנים נגד יונים מנירוסטה הם מחסום שלא מאפשר ליונה לקנן במיקום שבו מונח הדוקרן, לדוגמה על אדן החלון. המחסום אינו פוצע את היונה אלא רק מונע ממנה לשבת באזור. הדוקרן נראה כשרשרת קוצים באורך של שישה סנטימטרים כאשר ניתן לחתוך ולהתאים אותה לשטח הרצוי.

דוקרני הנירוסטה עמידים ל-12 שנים ולכן אתם יכולים להיות רגועים למשך זמן רב, ולא לדאוג כל תקופה קצרה לגבי עוד פתרון זמני שלא באמת עובד. יתרון נוסף לדוקרני הנירוסטה הוא שמחירם יחסית זול אם משווים את המחיר הכולל של פתרונות זמניים באותה תקופת זמן.

 

ייחודם של דוקרני נירוסטה

היתרון העיקרי של דוקרני הנירוסטה הוא עמידותם למשך תקופת זמן ארוכה יותר מכל שאר הפתרונות האחרים. בזכות חומר הנירוסטה החזק הדוקרנים עמידים בכל תנאי מזג האוויר- בשמש לוהטת או בגשם חזק, הנירוסטה לא ניזוקה ונשארת חזקה. בונוס נוסף של דוקרני הנירוסטה הוא שהקוצים במלכודת בנויים באלכסונים מזוויות שונות כך שליונה יותר קשה למצוא זווית נוחה לישיבה ולכן סיכוי גבוה יותר שתמצא מקום אחר ותפנה לנו את אדן החלון לגידול פרחים למשל.

 

מה העלות ואיך נבחר את איש המקצוע

מחירם של דוקרני הנירוסטה אולי גבוה יותר אך בהחלט משתלם לטווח הרחוק. לעיתים עדיף להשקיע מעט יותר ולדעת שסיימנו עם היונים למשך שנים קדימה. בנוסף לעלות הדוקרנים קיימת גם עלות התקנה ולכן יש לקחת כמה הצעות מחיר ולחשב את העלות הסופית על מנת לבחור בהצעה המיטבית.

כדאי לבחור חברה בעלת ביקורות טובות וניסיון בתחום הרחקת היונים כך שנוכל להתייעץ עם אנשיה לגבי פתרונות שונים ומותאמים למצב שלנו. בחרו בחברה הוגנת במחיר שלה, אך שברור שזה לא יבוא על חשבון הפתרון. בעיית היונים היא בעיה ארצית ולא מעט משפחות סובלות ממנה. אם אתם מתכוונים להישאר בבית לאורך שנים, מומלץ להתייעץ עם חברה מומחית שתיתן לכם פתרון ארוך טווח לסילוק הבעיה מביתכם ומחייכם.

דוקרני יונים מנירוסטה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלטור מקצועי
החלפת מסנני מים

מים נקיים וטהורים חיוניים לשמירה על בריאות ורווחה. עם זאת, עם הכמות הגוברת של מזהמים ומזהמים הנמצאים במקורות המים

רופא תעסוקתי כן
מה עושה רופא תעסוקתי?

העבודה היא מרכיב מרכזי בחיינו, כאשר גילאי היציאה לפנסיה מותירים לנו כמה עשרות שנים בהן נימצא בשוק העבודה. לעיתים,

גגות של בניינים
כיצד מתבצע זיפות גגות

להרבה מאתנו יצא להגיע לחודשי החורף הגשומים ופתאום לגלות שיש נזילה בסלון והכל הוצף, או שחדר השינה סובל מרטיבות

עין בוהרת
כל מה שצריך לדעת על טלפתיה

טלפתיה היא תחום מרתק מאוד הקשור לקשרים אנרגטיים, פסיכולוגיים או מיסטיים בין אנשים שונים. טלפתיה הינה תחום שעולה בכתבים

כל הדרכים להרחקת יונים

יונים הן אומנם הסמל הלאומי לשלום ואחווה, אך כאשר היצור החביב הזה נמצא לנו בבית, נראה שהוא גוזל מהשלווה