נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

במת הרמה קטנה או גדולה – איך אדע להחליט?

רצפת עץ

במות הרמה הן פתרונות שינוע והנפה מהמתקדמים ביותר בשוק. למעשה, במות הרמה איכותיות מחליפות כיום את הפיגומים, מאפשרות לבצע עבודות בענפי הגינון והחקלאות, התפעול והלוגיסטיקה, תחזוקה, בנייה ועוד. אבל איך בוחרים את גודל הבמה והאם בכלל הגודל כן קובע?

 

סוגי במות הרמה

במות הרמה מיוצרות על ידי יצרנים שונים ברחבי העולם ומיועדות למגוון גדול של שימושים. משום כך אפשר למצוא סוגים רבים של במות הרמה ומה שנותר לעשות הוא רק לבחור את הבמה המתאימה ביותר לסוג העבודה שאתם צריכים.

אבל למעשה הבחירה עבור רוב האנשים היא לא עניין פשוט, כי במות הרמה נבדלות אחת מהשנייה במספר גדול של נתונים:

  • אורך הזרוע.
  • אורך ורוחב הבמה.
  • משקל עצמי.
  • משקל העמסה.
  • מהירות נסיעה.
  • יכולת גודל סל ההרמה.
  • נסיעה בשיפוע.

 

כפי שניתן לראות, קיימים נתונים רבים לכל במת הרמה, המבדילים אותה מבמות הרמה אחרות ומאפשרים לכם להחליט אם הבמה מתאימה לשימוש שלכם או לא.

לכן, כאשר אתם שואלים אם לבחור במת הרמה קטנה, או גדולה, אתם צריכים למקד את השאלה ולברר, אם אתם צריכים במה שהזרוע שלה ארוכה מאוד, או קצרה, במה שהגוף שלה ניחן במידות גדולות, המקנות לה יציבות גדולה, או במה עם גוף קטן, במה עם סל הרמה גדול, אליו אפשר להעמיס ציוד ואנשים, או במה עם סל קטן, המתאים לנשיאה של עד שני עובדים וציוד מינימלי וכן הלאה.

 

התאמה של הבמה לצרכים שלכם

כדי לקבוע למשל, אם הבמה מתאימה לעבודה בסביבה חיצונית, או בתוך מבנה, עניין הגודל אינו משמעותי במיוחד, כי אם אופן העבודה של הבמה וסוג השטח עליו היא יכולה לעבוד. לצורך קביעה אם הבמה מתאימה לעבודה באתר בנייה, או לגיזום עצים למשל, יש לבחון אם הזרוע של הבמה מספיק גמישה כדי לעבור מעל, או מסביב למכשולים, שכן במה עם זרוע ישרה היא מוגבלת יותר בתנועה.

לצורך אחסון הבמה מחוץ לשעות העבודה בחלל קטן יחסית, יש לבדוק מהו גודל גוף הבמה ואם הוא אכן מתאים לאחסון בשטח הנתון וכן הלאה.

 

לסיכום

בהתאם לכל הנתונים המופיעים מעלה, אפשר להסיק כי בחירה של במת הרמה מתאימה לסוג העבודה הנחוץ אינה תלויה בגודל הבמה, כי אם במספר גדול של נתונים אחרים, כמו אופי העבודה, סוג השטח, משקל העמסה, רמת גמישות נחוצה לצורך עקיפת מכשולים ועוד.

משום כך, לצורך בחירה נכונה ומדויקת של סוג הבמה הנחוץ לכם, הצעד הנכון ביותר הוא להתייעץ עם מומחים, אשר מכירים היטב את נושא במות הרמה ויכולים לסייע לכם בשקלול מדויק של הנתונים, כדי לבחור את סוג הבמה המתאים ביותר לצרכים שלכם.

להתייעצות עם מומחים ולמידע נוסף אודות במות הרמה לחצו כאן: https://www.lifter.co.il.

במת עץ

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים ואטרקציות
לבוש לאירוע
כל מה שרציתם לדעת על חפתים

רבים מאיתנו אוהבים ללבוש חליפות למגוון אירועים שונים. בין חתונות, בר מצוות, בריתות, אירועים עסקיים, פגישות חשובות וחגיגות אחרות,

סטנדאפיסט בבני ברק

בני ברק היא עיר ייחודית במדינת ישראל, בה נמצאת אוכלוסייה חרדית רבה, וכן פלחי אוכלוסייה מגוונים של החברה הדתית,

ילדים משחקים בטבע
4 רעיונות לארח בחגים

החגים מתקרבים בצעדי ענק ואתם עוד לא יודעים כיצד תארחו באופן הטוב ביותר? ובכן,באמצעות 4 רעיונות פשוטים תוכלו לארח

שקיעה בטבע
איך להתכונן לחפלה בטבע?

מתכננים אירוע בטבע? ובכן, באמצעות חברת עידנ'ס תוכלו להעניק לכם ולחברים חפלה בלתי נשכחת. כל הפרטים החשובים – במאמר