נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

במת הרמה יד 2 – האם זה בטיחותי?

במת הרמה יד 2 - האם זה בטיחותי?

ביצוע עבודות בגובה בישראל כפוף לחוקים רבים שמטרתם למנוע נזק לעוברי אורח, לציוד ולרכוש בסביבת העבודה וכמובן לעובדים בגובה עצמם. עבודה עם במות הרמה יכולה לחסוך כסף רב בביצוע פרויקטים בגובה.

כמובן שניתן להשתמש בבמת הרמה יד 2 בכדי לחסוך עוד כסף, במיוחד בעת קנייה של במת הרמה לשימוש קבוע. אבל האם שימוש בבמה יד 2 הוא בטיחותי? מה יש לבדוק לפני שרוכשים במת הרמה יד 2, ואיך לבחור את סוג הבמה שיתאים לך?

 

מה היא במת הרמה ולשם מה היא משמשת?

במת הרמה היא משטח עבודה מגודר שניתן להרים לגובה רב.  משטח זה יכול להרים עובדים וציוד כבד. ישנם סוגים רבים של במות הרמה המשמשות לצורך סוגים שונים של עבודות וזאת בהתאם לאופי העבודה הרצוי. ניתן להשתמש בבמת הרמה לצורך ביצוע של עבודות בנייה ושיפוץ בגובה, ניקיון ותלייה של שלטי חוצות, וכן לעיתים לביצוע עבודות חקלאיות בגובה.

 

האם זה בטיחותי להשתמש בבמה יד 2?

שימוש בבמות הרמה נעשה לרוב בשל שלוש סיבות והן האצת מהירות העבודה, בטיחות מוגברת לעובדים בגובה וכן בכדי לחסוך כסף בביצוע הפרויקט. חיסכון כספי נוסף ניתן להשיג על ידי רכישה של במת הרמה יד 2, אבל האם זה בטיחותי? באופן כללי ניתן לומר שאין שום בעיה בטיחותית בשימוש בבמת הרמה יד 2, כמובן במידה ונעשו הבדיקות התקופתיות ונשמרה ההקפדה על תחזוקת המכשיר בזמן שהיה אצל הבעלים הראשון שלו.

בדיקות תקופתיות לבמת הרמה כוללות בדיקה של הצמיגים, המנוע, הזרוע והבמה עצמה. חשוב לוודא שכל הבדיקות הנדרשות נעשו בזמן המתאים להן לפני רכישה של במה יד שנייה.

 

איך לבחור את הבמה שתתאים לסוג העבודה?

בשוק קיימים כיום סוגים רבים של במות הרמה. לכל סוג יש את היתרונות והחסרונות הייחודיים לו. אז  איך בוחרים את במת ההרמה שתתאים לאופי העבודה הדרוש לך? בכדי לעשות זאת יש להתייחס לכמה קריטריונים שונים כגון משקל ההרמה הנדרש, יציבות ושיפוע המשטח שעליו תמוקם במת ההרמה, הדרך שעל במת ההרמה לעבור בכדי להגיע לאתר העבודה, מספר העובדים שנדרשים לביצוע העבודה, האם יש צורך להזיז את במת ההרמה במצב מורם ועוד.

לפני רכישה של במת הרמה כדאי להתייעץ עם מומחה בתחום שמכיר את סוגי הבמות לעומק, ויוכל לעזור לכם לאתר את במת ההרמה שתתאים לכם בצורה הטובה ביותר.

 

במות הרמה יד 2  – סיכום

במות הרמה הם משטחי עבודה מגודרים שניתן להרים לגובה רב לשם ביצוע של עבודות כאלה ואחרות. ניתן לחסוך כסף על ידי רכישה של במת הרמה יד 2 וזאת בתנאי שמוודאים קודם לכן שהיא במצב תקין, ושכלל הבדיקות התקופתיות נעשו בזמנן ובצורה תקינה. כדאי להתייעץ עם איש מקצוע בכדי לבחור את הבמה שתתאים לסוג העבודה הדרוש לכם.

במת הרמה יד 2 - האם זה בטיחותי?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
לשחק בלאק ג'ק
איך משחקים בלאק ג'ק?

בלאק ג'ק, הידוע גם כ"21", הוא משחק קלפים פופולרי וקלאסי הרווח בבתי קזינו ברחבי העולם. המשחק ידוע בחוקיו הפשוטים

השכרת מיניבוס
מה כרוך בהשכרת מיניבוס?

מיניבוס הוא כלי תחבורה מושלם להזיז קבוצות מנקודה לנקודה. בימי חברה, טיול משפחות, חוג או בית ספר, קשה להתעלות