נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם כדאי לעשות ביטוח דירה לאחר שיפוץ תמ"א 38?

מבנה מבוטח

ביטוח דירה הוא חובה לכל אדם אשר רוצה לוודא שהנכס היקר לו ביותר מוגן כראוי.

כאשר בוחרים ביטוח דירה, חשוב מאוד להתאים אותו ואת גבולות הכיסוי של החבילה הנבחרת, אל הדירה הספציפית שלכם.

שיפוץ במסגרת תכנית תמ"א 38 משנה את ערכן של דירות רבות בשוק הנדלן הישראלי.

שינוי זה בערך הדירה, חייב לקבל ביטוי כאשר בעלי הדירה יפנו לחברה כדי לבחור ביטוח דירה.

 

שיפוץ דירה במסגרת תוכנית תמ"א 38 יכול לשדרג את ערכה

מדינת ישראל נמצאת על נקודת שבר של שני לוחות טקטוניים, הלוח הסורי, והלוח האפריקאי. בכל כמה מאות שנים, לוחות אלו מתנגשים זה בזה, ויוצרים רעידת אדמה רבת עוצמה, אשר במהלך ההיסטוריה הובילה לחורבן בערים רבות בשטח הארץ. כדי לקדם את היערכות המדינה לרעידת אדמה כזו, שלמעשה יכולה להתרחש כל רגע, החלה המדינה בתוכנית תמ"א 38. במסגרת התוכנית, בעלי דירות בבניינים רבים ברחבי הארץ, יוכלו לזכות באישורים במסלול מהיר לשיפוץ והרחבת נכסי הנדלן שלהם, אך כתנאי סף עליהם להבטיח שהבניין יחוזק מפני רעידות אדמה. שיפוץ הדירה במסגרת התוכנית יכול לשנות באופן מהותי את ערכה. הדירה החדשה תהיה יוקרתית יותר, גדולה יותר, והבניין עצמו לרוב יכלול תשתיות טובות יותר, בין אם מדובר על תשתית מים וביוב, או על מעלית חדשה.

 

חשוב מאוד להתאים את ביטוח הדירה לערכה הנוכחי

https://www.hommie.co.il ואתרים נוספים בתחום הביטוח, מאפשרים לכם לקבל הצעת מחיר תוך דקות ספורות של עבודה. התירוץ של משך הזמן הארוך שיידרש לבירור מחיר ותנאי ביטוח הדירה החדש, איבד לחלוטין מתוקפו. לאחר שסיימתם את השיפוץ של הבניין, אתם חייבים לגשת ולבטח את הדירה החדשה. הנכס החדש הוא בעל ערך כספי גבוה בהרבה מאשר הדירה הקודמת. כל נזק שייגרם לו, ידרוש שיפוץ נוסף ויקר כדי להחזירו לערכו המקורי. נוסף על כך, פעמים רבות לאחר סיום תוכנית תמ"א, חלק מהדירות עוברות שיפוצים נוספים. שיפוצים אלו עלולים לגרום לנזק לקירות המחברים בין הדירות, ולכן חשוב מאוד למהר ולהבטיח שבמקרה של נזק לדירה שלכם תהיו מכוסים מכל כיוון אפשרי.

 

שירותי ביטוח ברשת האינטרנט מאפשרים לכם לסיים את ההליך במהירות

בעבר, כאשר התעורר צורך לבחור בתוכנית ביטוח, היה צריך לגשת למשרדים במרכזי הערים הגדולות בארץ, ולהקדיש לנושא מספר ימים של פגישות ייעוץ וחתימה. היום, דרך האינטרנט ניתן לקבל גישה לאתרים רבים, אשר מאפשרים לחתום על חוזה ביטוח בלחיצת כפתור, במהירות, פשטות ונוחות. הגישה הנוחה מאפשרת לכל לקוח גם להשוות מחירים בין החברות השונות, ולבחור בהצעה המשתלמת והמתאימה לו ביותר. חלק מהחברות החדשות הפעילות בתחום מציעות תנאים משופרים, הכוללים שירות לקוחות ברמה גבוהה, ותנאים טובים למצטרפים חדשים, כך ששווה להקדיש זמן ולבחור היטב.

 

פטיש וקיר שבור

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מס ירושה בארה"ב
איך לחשב מס ירושה בארה"ב?

כשזה מגיע לתשלום מיסים, נראה לפעמים שהמדינות השונות משקיעות מאמץ רב כדי לגבות את המס בכל דרך אפשרית. התופעה

פיננסים
מדריך החזרי מס 2022

הנושא של החזרי מס מורכב מכפי שנהוג לחשוב ולכן רבים מאיתנו מאבדים את הזכות שיש להם מול רשויות מס