נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אקססוריז לבית מבטון – מה זה ולאיזה בתים הם מתאימים?

בית בטון

אקססוריז לבית מבטון, הם אביזרים שונים לשימוש או לקישוט הבית, שעשויים מבטון בצבעים וסוגים שונים. היתרון באקססוריז לבית מבטון הוא שמדובר גם בבחירה עיצובית גבוהה, שכן הבטון מאד מוערך בועלם העיצוב ונחשב לטרנדי ואלגנטי במיוחד, וגם לחומר איכותי ועמיד שיוכל להחזיק לשנים ולשמש אתכם באופן המיטבי. לפניכם כל מה שחשוב לדעת על אקססוריז לבית מבטון – מה זה ולאיזה בתים הם מתאימים?.

 

מה זה אקססוריז לבית מבטון?

אקססוריז לבית מבטון, הוא בעצם מכלול של מגוון אקססוריז ואביזרים עבור הבית, שעשויים מבטון ושניתן לתלות אותם בבית או להשתמש בהם לצרכים שונים. כך למשל נמצא מגוון של אביזרים שימושיים כמו אהילים למנורה, סט כלים מבטון לאמבטיה, קערות וצלחות מבטון לעיצוב המטבח, כמו גם אביזרים קישוטיים שעשויים מבטון ושישדרגו את הלוק של הבית.

אקססוריז מבטון הפכו לטרנד שמעצב אלפי בתים בישראל, ויוצר אווירה אלגנטית ושל עיצוב גבוה ומושקע. תוכלו למצוא מגוון של עיצוב מודרני לבית אצל דריה, חנות עיצוב המתמחה בבטון.

 

לאיזה בתים אקססוריז מבטון מתאים?

אקססוריז מבטון מתאים כמעט לכל בית ולכל עיצוב שכבר קיים והכנסתם לבית שלכם, מאחר ומדובר בחומר בצבע וחזות ניטרלית, שלא הולכים כנגד צבעים או עיצובים אחרים בבית. הצבע האפור יוצר מראה ניטרלי ונקי, שמתאים כמעט לכל עיצוב קיים וכך מצליח להשתלב עמו, ולשדרג אותו.

כך יוכלו מוצרי הבטון להשתלב בקלות עם סלון צבעוני שכבר גובש לו קו עיצובי מסוים, כמו גם עם סלון שמעוצב בכיוון של שחור ולבן. כך תוכלו להיות בטוחים שאקססוריז מבטון יתאים לביתכם ויוכל לשדרג אותו ולהשתלב בו מבלי להפריע לקו העיצובי שכבר קיים.

 

מה היתרונות של אקססוריז לבית מבטון?

עמיד ואיכותי

חומר הבטון, הוא חומר חזק, שמשמש אפילו לבנייה מסיבית, בניית מקלטים, גשרים וכדומה. לכן כל אקססוריז ואביזר מבטון שנכניס לביתנו, יהיה באמת חזק ועמיד, ויוכל לשרוד את מבחן הזמן ולהישאר אתנו שנים תוך כדי שאינו סופג חלודה או מתלכלך בקלות כמו חומרים רבים ואחרים.

 

עיצוב גבוה ואלגנטי

יתרון נוסף של עיצוב אקססוריז לבית מבטון, הוא העובדה שמדובר בעיצוב שהפך בעשורים האחרונים לנחשב וגבוה בעולם העיצוב. מגוון חנויות עיצוב יוצרות מוצרים שונים מבטון ומדובר בחומר שיכול לשדרג את הלוק של הבית, ולהעניק לו מוצרים שהם חלק מהטרנד המרכזי כיום בעולם העיצוב לבית.

 

מגוון מוצרים ושימושים

אקססוריז לבית מבטון, הם כיפיים ומומלצים לבית גם בגלל המבחר הרחב שמאפשרים. בין אם מדובר בסט לאמבטיה, שעון קיר, צלחות, מזוזות, וכמעט כל פריט שנרצה ונחשוב עליו – נמצא בייצור מבטון. ביתרון זה גלומה גם אופציה עיצובית מדהימה, של חיבור כמה מוצרים יחד לכדי יצירה חזות עיצובית מגובשת וכוללת של מוצרי בטון בבית.

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
חדר אמבטיה מעוצב
עיצוב חדר האמבטיה

חדר האמבטיה הוא החדר הפרטי והאינטימי ביותר בבית. חדרי הבית האחרים מיועדים ליצור תחושה של ביחד, או לשרת תכלית