נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להשתמש בחומרים לניקוי ספות

CreatureSH / Pixabay

זה עלול לקרות לכל אחד ואחת מאתנו. יושבים על הספה בסלון, שותפים קפה או מנשנשים משהו ופתאום, בלי שבכלל התכוונו לזה, נשפך קצת מהקפה או נופלים פירורים על הספה. דפיקות הלב שלנו מאיצות, הזיעה ניגרת על המצח שלנו ואנחנו מוצאים את עצמנו במצב קריטי – חייבים לנקות את הספה. כל כך כל כך הרבה חומרי ניקוי וכל כך דרכים לנקות. איך להשתמש בחומרים לניקוי ספות נכון?

איך לטפל בכתמים?

אין מה להילחץ אבל יש מה למהר וצריך לגשת לכתמים במהירות. ברגע שמתרחש שפיכה או כתם, חשוב להתחיל לנקות אותו מיד. המתנה של זמן רב מדי לפני טיפול בכתם – אפילו כמה דקות – עלולה לגרום להתכווצות הכתם, ולהקשות על היציאה החוצה.

לפני שמנקים את הכתם עם כל חומר ניקוי שהוא, חשוב לבדוק את המלצות היצרן לטיפול וניקוי הספה אשר בדרך כלל ניתן למצוא אותן בתוויות הספה. אי שימוש במוצרי ניקוי בטוחים יכול להיות פירושו של ריפוד פגום לצמיתות. על התווית ניתן למצוא קוד ניקוי – אות מסוימת המורה כיצד לנקות את הספה. הקודים המוכרים הם: W – ניקיון על בסיס מים, S – ממסים. (סוג של תמיסה המשתמשת בכימיקלי ניקוי כמרכיב העיקר),   S / W – ניקיון באמצעות ממיסים ומנקים על בסיס מים.

כתם

אחרי שווידאנו שניתן לנקות את הספה בעזרת חומרי ניקוי, איך מתחילים?

לפני הניקיון עם חומרי הניקוי, יש לעשות מספר פעולות מקדימות. תחילה, חשוב לוודא שעל הספה אין חלקיקים גדולים ורופפים. ניתן להיעזר במברשת יבשה להסרת החלקיקים ולכלוכים אלו. חשוב לעבור על הספה כולה בעזרת מברשת נוקשה כדי לעזור לשחרר כתמים ולהביא אבק ולכלוך לפני השטח. בנוסף, לפני קרצוף וניקוי הספה, השתמשו בשואב אבק כדי להסיר פירורים ולכלוכים אחרים. זה יקל על הזיהוי וההתמקדות בכתמים בעייתיים כשמגיע הזמן לנקות.

עכשיו ניתן להכניס את החומרים לניקוי ספות לפעולה. יש כאלו המשתמשים בסודה לשתייה על מנת לנקות את הספה, הדבר עובד אך אינו יעיל ב100% בכל המקרים. ישנם חומרי ניקיון רבים יעילים הרבה יותר וטובים הרבה יותר.

התחילו לנקות את הספה שלכם עם חומר הניקיון המומלץ שבחרתם. אם אינכם בטוחים אם המוצר נכלל בהמלצות, בדקו אזור קטן לצורך בדיקת השפעת החומר על הבד לפני שתמשיכו הלאה, במידה ואזור הבדיקה שינה את צבעו, יש להחליף חומר ניקוי מיד! בין אם אתם משתמשים במנקה על בסיס מים או בממיס (או בשניהם), עקבו אחר ההוראות שעל האריזה. אם ההוראות מציינות כי זה בטוח לעשות זאת, השתמשו במטלית רכה כדי לנגב ולשפשף את התמיסה על גבי הספה.

יבשו את הספה במגבת רכה יבקשה. טיפחו על האזורים הרטובים עם מגבת יבשה כדי לספוג את הלחות הנותרת. מומלץ לאפשר לספה להתייבש באוויר הפתוח. הריפוד יכול להתייבש בן לילה וככה תוכלו ליהנות מספה רעננה ונקייה כבר בבוקר.

חברת "קלין-טק" ישמחו לייעץ, לעזור ולתת לכם שירות אישי ואיכותי עבור ניקיון הספות בביתכם. ניתן להיכנס לאתר https://www.clean-tech.co.il לפרטים נוספים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלטור מקצועי
החלפת מסנני מים

מים נקיים וטהורים חיוניים לשמירה על בריאות ורווחה. עם זאת, עם הכמות הגוברת של מזהמים ומזהמים הנמצאים במקורות המים

רופא תעסוקתי כן
מה עושה רופא תעסוקתי?

העבודה היא מרכיב מרכזי בחיינו, כאשר גילאי היציאה לפנסיה מותירים לנו כמה עשרות שנים בהן נימצא בשוק העבודה. לעיתים,

גגות של בניינים
כיצד מתבצע זיפות גגות

להרבה מאתנו יצא להגיע לחודשי החורף הגשומים ופתאום לגלות שיש נזילה בסלון והכל הוצף, או שחדר השינה סובל מרטיבות

עין בוהרת
כל מה שצריך לדעת על טלפתיה

טלפתיה היא תחום מרתק מאוד הקשור לקשרים אנרגטיים, פסיכולוגיים או מיסטיים בין אנשים שונים. טלפתיה הינה תחום שעולה בכתבים