נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור חנוכייה לפי ההלכה

הגעתם למסקנה שאתם רוצים לקנות חנוכייה חדשה השנה ואתם לא לגמרי יודעים איך לבחור אותה? מה שבטוח זה שאתם רוצים שזו תהיה חנוכייה כשרה לפי ההלכה ואתם קצת מבולבלים? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל הטיפים הכי חשובים שיש לבחירת החנוכייה הנכונה.

 

למה חשוב לשים לב?

אם נחזור לרגע לרעיון המקורי של הדלקת הנרות, אנחנו נראה שהעניין כאן הוא לפרסם את הנס שהיה. לכן, אם אתם קונים חנוכייה לפי ההלכה, חשוב מאוד לשים לב לרווח שבין הנרות. הכוונה שהיא שכל נר יעמוד בפני עצמו, לא צמוד מידי לאחרים, וכך ניתן יהיה להבחין בכל ימי החנוכה אותם מסמלים הנרות. בנוסף, כמובן שכאשר מדברים על רכישת חנוכייה חדשה, יש לשים לשאלה איפה אתם מעמידים אותה, כאן לרוב המקום הנכון יהיה על אדן החלון. כך העוברים והשבים יוכלו לראות את החנוכייה וכך למעשה תפיצו עוד יותר את דבר הנס.

 

חנוכייה מהודרת ויפה

למרות בהרבה מאוד הקשרים ביהדות הצניעות היא ערך עליון, כאשר מדברים על חג החנוכה ניתן לראות שחלק מהעניין הוא לקנות את החנוכייה הכי מהודרת שאפשר. אנחנו רוצים לפרסם את דבר הנס ולכן, אם נעשה זאת על ידי חנוכייה שעשויה מכסף או מזהב, התוצאה הסופית תהיה מהודרת ויפה פי כמה. כמובן שיש לקחת בחשבון בעניין הזה כל אחד את היכולות הכלכליות שלו. כלומר, אין טעם לראות חנוכיות יקרות במיוחד אם בסופו של דבר תוכלו להרשות לעצמכם רק משהו פשוט יותר.

 

איפה קונים חנוכייה יפה במחירים טובים?

כדאי לדעת שבין אם אתם מחפשים חנוכיית שוטר ומגן דויד, חנוכיית ים המלח או אינספור סוגים של חנוכיות אחרות, תוכלו לבצע את הרכישה הזאת היום אפילו באינטרנט. בהחלט כדאי לקחת בחשבון את האופציה הזאת, כי כלל לא בטוח שאתם צריכים לצאת מהבית כיד לקנות לעצמכם, או למישהו אחר, חנוכייה חדשה. מה שכן, אם אתם בוחרים להזמין את החנוכייה החדשה שלכם אונליין, רצוי וראוי יהיה לבדוק דרך איזה אתר אתם מבצעים את הרכישה. יש אתרים שייקח להם הרבה יותר זמן לעומת אחרים לשלוח אליכם את המוצר שבו אתם בוחרים ולכן חשוב לבדוק את הנקודה הזאת לעומק. אחרי הכול, כמובן שתרצו שהחנוכייה תגיע אליכם כמה שיותר מהר כדי שתוכלו להיות רגועים ולדעת שבחג החנוכה הקרוב, יהיה לכם איך להדליק נרות.

 

החליטו מראש על התקציב שלכם לחנוכייה

לבסוף, עוד טיפ קטן שנוכל לתת לכם אם אתם רוצים לקנות חנוכייה חדשה, זה להחליט מראש כמה אתם רוצים לשלם. האם תרצו לשלם מחירים גבוהים במיוחד? והאם תהיו מוכנים להיכנס לחובות רק כדי לקנות את החנוכייה הכי מפוארת שיש? כמובן שאין בכך טעם ואם יהיה לכם תקציב ברור מראש, יהיה לכם יותר קל לבחור את החנוכייה הנכונה עבורכם.

 

מנורה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דת