נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה סוג של טיפול צריך לעשות על מנת להרים ריסים

ריסים

כולנו חולמות על ריסים ארוכים, מעוגלים ובולטים, ובצדק – הם מדגישים את העיניים ומקנים מראה מטופח ועדין. קיימות אופציות רבות להארכה והבלטה של הריסים, החל ממוצרים בשימוש יום יומי כמו מסקרה, ועד הדבקה או הלחמה של ריסים.

לאחרונה החל טרנד חדש שכובש את השוק – הרמת ריסים. אז איך מרימים את הריסים? מה היתרונות של הרמת ריסים? במה זה שונה מטיפולים אחרים בשוק? האם יש לזה סיכונים? תשובות במאמר שלפניכן.

 

אז מה זה הרמת ריסים?

בתחילת הטיפול, מדביקים לעפעף פד על מנת להגן על העור מהדבק, ולאפשר משטח עבודה נוח לטיפול. לאחר מכן, הטיפול מתבצע במספר שלבים. בדרך כלל השלבים כוללים מריחה של דבק על הריס, סירוקו כלפי מעלה, והקניית מראה מעוגל. בהמשך הטיפול מתבצעת מריחה של חומרים המחזקים את סיב השערה, כמו קרטין וויטמינים נוספים וכמו כן צביעה של הריסים על מנת לקבל מראה מודגש ובולט.

 

מה היתרונות של הרמת ריסים?

בניגוד להדבקה או הלחמה של ריסים, שאלו טיפולים הכוללים הוספה של ריסים מלאכותיים, הרמת הריסים מתבצעת על הריסים הטבעיים שלך. היתרונות המרכזיים בכך הם הפחתת הסיכון לגירויים בעקבות גופים זרים סביב העיניים, וכמו כן הפחתת משקל עודף מהעפעפיים.

בנוסף לכך – טיפול הרמת ריסים מאפשר לך להיגמל מהמסקרה שלך. התוצאות נשמרות באופן טבעי לתקופה מסוימת, ומקנות מראה ריסים מודגש כך שלרוב אין צורך בשימוש נוסף במסקרה. רוצים להחכים עוד בנושא – היכנסו אל אתר  טויה .

 

ובכל זאת, מה החסרונות?

הטיפול מתבצע על הריסים שכבר צמחו, ולכן אינו משפיע לאחר תחלופת הריסים, כלומר, הטיפול מחזיק כחודש עד חודשיים, כתלות במחזור צמיחת השערה. בנוסף, קיימות בשוק אופציות רבות לטיפול הרמת ריסים, החל מערכות ביתיות ועד מכונים ומטפלים שעברו הכשרה מתאימה. ישנה חשיבות רבה למציאת המטפל והחומרים המתאימים, על מנת להפחית סיכונים לדלקות עיניים, אלרגיה או שבריריות של הריסים.

 

איך אמנע מסיכונים?

ישנה המלצה לפנות לגורמים המוכשרים לכך – אם החלטת לפנות למכון, בחרי מכון או מטפלת שעברה הכשרה מתאימה, כך שתהיה מודעת לסיכונים הכרוכים בטיפול ותדע לבצע את הפרוצדורה בצורה בטוחה, החל מלבחור את סוג וכמות החומרים, ועד שמירה על סביבה נקייה וסטרילית בצורה נאותה.

אם החלטת לבצע זאת בעצמך, קני חומרים מחברות הנמצאות זמן רב בשוק, או אפילו תשקלי קורס התמקצעות בחברה מוכרת כדי שתוכלי לעשות זאת בעצמך ללא סיכון מיותר.

לסיכום, אין ספק שהרמת ריסים הינה אופציה נוחה למדי – היא חוסכת זמן רב בשגרת האיפור היומית, מונעת שבירה ונשירת ריסים הנובעת ממריחה והסרה של חומרים המכבידים על סיב השערה, ושומרת על הריסים במראה טבעי ואסטטי כמעט ללא מאמץ. עם זאת, חשוב לזכור לפנות למומחים בפרוצדורה זו על מנת להימנע מנזק. 

ריסים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי